Witam,
Zastanawiam się nad następującą kwestią.
Konsument zakupił towar w sklepie internetowym. Nie skorzystał z dostawy towaru do domu przez kuriera, lecz wybrał opcję odbioru towaru w prowadzonej przez ten sklep placówce wydań towarów. Konsument zgłosił się do tej placówki i zapłacił za towar. Na miejscu zakupił również usługę transportu towaru z placówki wydań do jego domu. Usługa została wykonana. Po upływie ok. miesiąca od dnia zakupu konsument stwierdził istnienie niezgodności towaru z umową. Zgłosił sprzedawcy reklamację. Ponieważ naprawa ani wymiana towaru nie były możliwe, konsument odstąpił od umowy. Po kilku dniach otrzymał od sprzedawcy zwrot ceny towaru.
Czy Waszym zdaniem konsument, w związku z odstąpieniem od umowy wzajemnej, jest uprawniony do żądania od sprzedawcy zwrotu kosztów usługi transportowej?
Z góry dziękuję za pomoc.