Czy waszym zdaniem jest podstawa do domagania się od sprzedawcy pokrycia kosztów pojazdu zastępczego w sytuacji konieczności naprawy gwarancyjnej pojazdu.
W gwarancji nic na ten temat nie ma. Kupującym jest też przedsiębiorca. Z uwagi na brak części postój w warsztacie sprzedawcy 2-3 tygodnie. Oczywiście przedsiębiorca musi mieć auto na ten czas.
Jak korzysta z gwarancji to ma tylko świadczenia przewidziane w gwarancji.
no bo to powinien był się odpowiednio ubezpieczyć, zwł. jako przedsiębiorca ...
a tak merytorycznie - to nie kojarzę rozszczen odszkodowawczych przy okazji gwarancji jak 566 przy rękojmii (chyba dobrze pamiętam ten nr art. ?), ale w sumie zawsze 471 do porozważania obok gwarancji, jak i w związku z nią - zwł. skoro brak części przyczyną przedłużonej naprawy..., a jak nie naprawi w serwisie, to traci gwarancję ...