Sobota 15 sierpnia 2020 Wydanie nr 4555

Cywilne materialne

odpowiedzialność dealera za wady pojazdu

gilgamesz napisał w dniu 02.04.2011 o godzinie 13:03:55 :

Czy waszym zdaniem jest podstawa do domagania się od sprzedawcy pokrycia kosztów pojazdu zastępczego w sytuacji konieczności naprawy gwarancyjnej pojazdu.
W gwarancji nic na ten temat nie ma. Kupującym jest też przedsiębiorca. Z uwagi na brak części postój w warsztacie sprzedawcy 2-3 tygodnie. Oczywiście przedsiębiorca musi mieć auto na ten czas.

Johnson napisał w dniu 02.04.2011 o godzinie 14:15:26 :

Jak korzysta z gwarancji to ma tylko świadczenia przewidziane w gwarancji.

Włóczykij napisał w dniu 02.04.2011 o godzinie 19:24:32 :

no bo to powinien był się odpowiednio ubezpieczyć, zwł. jako przedsiębiorca ...

a tak merytorycznie - to nie kojarzę rozszczen odszkodowawczych przy okazji gwarancji jak 566 przy rękojmii (chyba dobrze pamiętam ten nr art. ?), ale w sumie zawsze 471 do porozważania obok gwarancji, jak i w związku z nią - zwł. skoro brak części przyczyną przedłużonej naprawy..., a jak nie naprawi w serwisie, to traci gwarancję ...

Bądź na bieżąco

Subskrybuj nasz bezpłatny newsletter, a będziesz na bieżąco z nowymi ogłoszeniami i komunikatami;
o spadkach, zasiedzeniach nieruchomości, depozytach sądowych, terminach rozpraw, wyrokach.

Podaj swój e-mail i otrzymuj najnowsze ogłoszenia bezpośrednio na swoją skrzynkę pocztową.

Przesyłając swój adres e-mail, zgadzam się na przetwarzanie przez Fundację ProPublika - KRS 0000595424 - podanych przeze mnie danych osobowych (e-mail) w celu otrzymywania zamówionego Newslettera.
Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne oraz że przysługuje mi prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.